Friday, March 6, 2009

cinta.....

terima kasih aku ucapkan pada amer dan jek krn sudi melewati ruang blog yg x seberapa ini...
pagi ni aku menulis selepas solat subuh, ujan lebat mengejutkan aku dari lena..hujan lebat diluar sana seolah2 mengerti hati ini juga...tapi xpe aku sedar aku byk lalai dlm idop ini...

kenangan seolah2 membawa aku kembali untuk mengingati kisah lalu ketika baru2 melangkah ke alam universiti...betapa manis dan betapa gembira aku bersama2 rakan walaupun tanpa teman wanita..kdg2 aku rasa gembira bersama kawan2 kerana aku tahu mereka tidak menyakiti hatiku dan tidak mudah terasa dengan kata-kataku...pada ruangan ini aku dedikasikan sebuah ucapan ikhlas utk kawan2 ku semua: kalian walaupun sesaat kita bersama namun bagiku ia tetap seabad ku terasa..rindu aku pada kenangan lalu..syuk, jeni, jek, amer, azeri, daus, wan smart, we kemudi, ja batas, kudin dan mat yie..aku dedikasi kan pada kalian dengan ucapan semoga berbahagia pada jalan yg kita pilih dan semoga kita semua bahagia..

bagiku persahabatan itu lebih bernilai dari wang ringgit kerana ia byk mengajar erti penghidupan..atas rasa cinta aku selitkan juga sedikit kisah diruang ini..aku tahu aku lalai dlm perjuangan ini tapi walaupun apa tanggapan mu aku tahu apa yg aku lalui... sesungguhnya cinta ku terhadap insan bergelar manusia itu ibarat air laut ada pasang surut tetapi pengalaman mengajarku bahawa cinta yang sempurna dan satu hanya untuk ALLAH...aku ku jaga hubungan ku dengan-NYA agar aku berjaya didunia dan juga akhirat...AMIN..

1 comment: